🔶 Jak radzić sobie z trudnym i roszczeniowym klientem? Wyobraź sobie sytuację, w której najemca, który zniszczył Twoją nieruchomość, domaga się, abyś Ty pokrył koszty napraw.
❓ Brzmi absurdalnie ❓
Niestety, takie sytuacje zdarzają się częściej, niż myślisz. Zdarza się, że trafiamy na najemców, którzy próbują przerzucić odpowiedzialność za swoje działania na wynajmującego.
🔶 Ludzie bywają różni. Czasem spotykamy tych, którzy nie tylko nie czytają umowy ze zrozumieniem, ale także atakują nas wulgaryzmami, nie rozumiejąc, że to oni są odpowiedzialni za eksploatację lokalu i bieżące naprawy. Bezzasadne roszczenia, a nawet agresja mogą zniechęcić do dalszej współpracy.
W takich przypadkach ważne jest, aby zachować spokój i profesjonalizm. W ResiCasa  mamy doświadczenie w radzeniu sobie z takimi sytuacjami i wiemy, jak poruszać się po meandrach przepisów. Jesteśmy konsekwentni w ich przestrzeganiu i wymagamy tego od najemców.
🔶 Rozwiązując konflikty z roszczeniowymi klientami, stawiamy na jasną i rzeczową komunikację. Od początku współpracy komunikujemy najemcom, jakie mają prawa i zobowiązania. Ta transparentność z naszej strony pomaga chronić Twoje interesy i uniknąć niepotrzebnych nieporozumień.

👉 Razem skutecznie rozwiążemy każdą, trudną sytuację!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *